Liesbeth de jong
Alles is prima gegaan!
Alles is prima gegaan!
The pampers came are produced in the other country and have worse quality than the one normally sold in the Netherlands. The seller should warn about that.
Verkeerd product geleverd gekregen. Na een hele tijd in de wacht, eindelijk telefonisch contact kunnen krijgen, om te horen dat er maar een mail gestuurd moet worden. Daarna tot op heden helaas niks meer vernomen.
Er staat in de aanbieding 6x 250ml. Uiteindelijk was het 1 fles voor €15,00. Dat is drie keer zoveel als bij een andere drogist. Terugsturen was moeilijk. Label klopte niet waardoor ik uiteindelijk €6,95 heb betaald om mijn product terug te sturen.
Slecht gerund bedrijf waar de klanrt de grootste storende factor is en zoveel mogelijk wordt gemeden. Merkwaardig en doet Blokker zeker géén goed.
De bestelling kwam te laat binnen, hierdoor kon ik ze niet gebruiken op het feestje waarvoor ze gekocht waren. Jammer. Ook nog erg dure waterballonnen.
Product is niet geleverd. Heb na bijne een week zelf contact opgenomen. Daarop is direct gereageerd, dat het product niet voorradig was. Het geld zal worden terugbetaald via Blokker.
Helaas kwam de bestelling die op Blokker.nl aangegeven stond niet overeen met wat geleverd werd. Ik had 3 flessen Ariel besteld voor €30,- en kreeg er uiteindelijk maar 1 geleverd. Bleek een fout op de website te zijn. Klantenservice was wel goed
In de advertentie worden duidelijk 3 flessen van a 90 wasbeurten en totaal 270 wasbeurten aangeboden. Reactie is dat deze advertentie niet klopt en ik geen 2 flessen meer ontvang en evt product terug kan sturen. Echte onzin mail met onlogische uitleg
Echt super fijn product. De kinderen vinden het geweldig. En ik ook.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.