Klachtenprocedure
We doen ons best om je zo goed mogelijk te helpen. Mocht je onverhoopt toch ontevreden zijn, dan staan we je graag te woord. Je kunt hiervoor op verschillende manieren contact met ons opnemen.
Telefoon 088 - 9494800
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur en op zaterdag van 09.00 – 17.00 uur.
Contact
Neem met ons op via info@blokker.nl. We streven ernaar om je e-mail binnen 48 uur te beantwoorden.
Facebook of twitter
Ons webcare team is aanwezig van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur.
We streven ernaar om je e-mail binnen 48 uur te beantwoorden, maar je krijgt in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.
Briefpost
Blokker B.V.
T.a.v. Klantenservice
Postbus 94072
1090 GB Amsterdam
Onafhankelijke klachtenbemiddeling: Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Klachtenprocedure bij bestellingen van externe verkooppartners
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling van een externe verkooppartner. Dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op de verkooppartner pagina. Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.