Belomax
Contactinformatie
Over Belomax
Beoordelingen van onze klanten
Marjan Addens
Kast retour gestuurd. Vervoerder komt niet verder dan de voordeur. Ik zou de kast in m'n eentje met geen mogelijkheid naar de 2de verdieping hebben gekregen, ook al is er een lift aanwezig. Erg jammer.
Dianne Kik
Ik heb al eerder uit dezelfde lijn een kast gekocht van deze verkoper. Ik ben erg tevreden over deze verkoper
Pierre van der Meulen
Gerda Meijboom
Ik heb niets van ze gehoord en ook nog niets ontvangen.
Amber Dommerholt
Het is een mooie kast maar de gebruiksaanwijzing is niet heel makkelijk. Ook heb ik heel veel problemen gehad met de deuren erin zetten en nog gaan ze niet goed dicht ondanks dat we de deuren hebben afgestelt
Marga Meester
Ik heb de dozen nog niet geopend dus ik kan nog niet zeggen of de beschrijving goed is. Ik ga er vanuit dat het goed komt.
Hanneke Oomen
Dianne Kik
Lieke Van erp
Toen wij de kast kochten werd er een levertijd van 10 werkdagen vermeld maar binnen 5 werkdagen stond de kast al in huis. Super snelle levering en vriendelijk personeel zowel bij levering als aan de telefoon.
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.