Zacaria Aitlhaj
Ik heb een aantal keer gebeld betreft retour maar nog geen retour stickers ontvangen. Geen goede communicatie en lang in de wacht, zeker 5 keer gebeld en nog geen duidelijkheid.
Ik heb een aantal keer gebeld betreft retour maar nog geen retour stickers ontvangen. Geen goede communicatie en lang in de wacht, zeker 5 keer gebeld en nog geen duidelijkheid.
Het zag er goed uit netjes verpakt
Jammer dat ik zelf met Blokker moet bellen na 1 week retourneren om mijn geld terug te krijgen.
Goed advies en behulpzaam
Product tot heden niet ontvangen.
Er miste onderdelen in het pakket: schroefjes en bevestigingsmateriaal. Ze wilden dit niet nasturen, dus het hele grote pakket moest terug. Weinig servicegericht ervaren enniet milieuvriendelijk. Traag contact en na week nog geen geld terug.
Bezorging in nl wordt gedaan door DPD wat de slechtste bezorger in Nederland is. Te lui om uit te stappen, Altijd niet thuis melding ook als je thuis bent.
We hebben de bestelling nog steeds niet binnen. Het zou 30 mei geleverd worden. Meermaals contact met dpd maar die geven weinig informatie en zeggen dat ik moet wachten. Uiterst slechte service
Persoonlijk niet gesproken.
zou binnen 1-3 dagen bezorgd worden, helaas nog niet binnen
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.