Dick Kok
Correct en op tijd geleverd.
Correct en op tijd geleverd.
Breekbaar stond op de doos. De bezorger gooide er mee. Maar dankzij de zorgvuldige verpakking ronde de stenen römatopf geen schade. Compliment.
Zijn eigenlijk geen online kopers, meer voorkeur voor gewoon winkelbezoek. Toch maar eens uitgeprobeerd en zie: we werden online goed geïnformeerd en het ging allemaal zoals beloofd !
De bezorging wordt verzorgd door DHL, en met deze koerier service lijkt er altijd wel wat fout te gaan. Ook deze keer was de bezorging 2 dagen later vw onduidelijke problemen.
Goede kwaliteit en snelle levering.
Doet wat er gedaan moet worden
De verkoper is onlosmakelijk verbonden met het product, als dan het produkt niet past (dat is mijn ervaring) dan heeft de verkoper een verkeerde leverancier. Voor mij tijd verloren en geen product, vandaar die ene ster!
Kundige en vriendelijke bediening in de winkel
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.