R Boeve
Ruim op tijd geleverd, product voldoet aan mijn verwachting.
Ruim op tijd geleverd, product voldoet aan mijn verwachting.
Prima vlotte verzending en ontvangst !
Ik had per ongeluk het verkeerde product besteld. Dit werd meteen opgelost!
Na dat er via track en trace stond dat die ontvangen was was het pakketje er nog niet. Hierbij zeggen ze vervolgens dat het 5 dagen kan duren tussen dat iets als ontvangen is gemeld en dat het wordt afgeleverd. Vervolgens na die vijf dagen nog niets
Pas nadat ik na 3 werkdagen om een atrack & Trace vroeg, werd mijn bestelling verzonden. De eigenaar reageerde wel snel en netjes, maar nu had ik m niet met 2 werkdagen in huis, maar met 5 werkdagen
De accu batterij leeg in de thermostaat, dus geen verwarming meer.... In 1 dag de accu batterij ontvangen! Supersnelle service.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.