Sander Van hooydonk
Na een week nog niet geleverd en geen updates ontvangen van de externe verkoper ondanks dat het voorradig zou zijn volgens de website.
Na een week nog niet geleverd en geen updates ontvangen van de externe verkoper ondanks dat het voorradig zou zijn volgens de website.
Tot heden 28 mei het weegschaaltje niet ontvangen. Geen bericht van HomeLiving ontvangen dat de levering vertraagd is.
Had liever in de winkel de aankoop gedaan
Zeer tevreden
Snel geleverd en dat voor deze prijs top! Thanks
Prettig geregeld allemaal
Zie bovenstaande "punten": zeer tevreden over alles!
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.