Jannie Bruijnzeel
De bezorging zou mijn inziens een stuk gemakkelijker kunnen. Zet er al bezorgadres bij de dichtstbijzijnde Blokker winkel. De site van DHL liet nogal te wensen over, het lukte mij niet een afhaallocatie aan te geven.
De bezorging zou mijn inziens een stuk gemakkelijker kunnen. Zet er al bezorgadres bij de dichtstbijzijnde Blokker winkel. De site van DHL liet nogal te wensen over, het lukte mij niet een afhaallocatie aan te geven.
De eerste toiletbril was incompleet en defect. Na een telefoontje kreeg ik snel een nieuwe. Er zit verder geen handleiding bij dit product.
Zeer slechte verpakking. Neem eens een voorbeeld aan Ikea. Alles zat los in een veel te grote doos. Er zat ook geen montagehandleiding bij. Maar het product werkt wel.
Infinitygoods, die checkt niet wat hij opstuurd. Het artikel was beschadigd en gebruikt. De vliegenpoep zat erop. Gebeld, en nou mag ik 3 werkbare dagen wachten of een antwoord wat ze kunnen betekenen. Niet erg positief.
3 van de 4 tuinstoelen zijn beschadigd op het metaal. Infiinity good gebeld en foto’s van beschadigingen heb ik gemaild. Ook Blokker heb ik foto’s van de beschadigingen gemaild. We hebben helemaal niets meer gehoord
Infinity-goods is moeilijk te bereiken maar als je ze dan aan de telefoon hebt was deze verkoper goed in het contact en in het oplossen van het probleem. Dank daarvoor.
Men reageert nier op een mail over terug sturen product.
Mooie stevige huishoudtrap, maar 1 van de antislip dopje over de poten is stuk . Moet een nieuw rubber dopje kopen. Jammer.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.