iZi-Deals
Contactinformatie
Over iZi-Deals
U blij maken met een goede deal, dat is wat wij als iZi-Deals ook willen! En klanten blij maken, doen we al meer dan 10 jaar!
iZi-Deals is een Nederlands bedrijf met magazijnen in Barendrecht en Breda en biedt u betrouwbare service, snelle levering en scherpe prijzen. Ons assortiment is zeer veelzijdig, van consumentenelektronica zoals televisies, soundbars, telefoons en tablets tot aan huis- en tuinproducten zoals keukenartikelen en luchtreinigers.
Bestelt u bij iZi-Deals, dan krijgt u altijd nieuwe en originele producten. Goede service is voor ons vanzelfsprekend. Zo doen wij er alles aan om u tevreden te houden, zowel voor- als na het aanschaffen van een product.
Wij zijn telefonisch bereikbaar tijdens werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur via 010 - 4 824 824. Een e-mail sturen kan natuurlijk altijd naar info@izi-deals.nl . Tevens zijn wij aangesloten bij Webshop Keurmerk en bieden wij een veilige online winkelomgeving. Wel zo geruststellend voor u. Dus bent u op zoek naar de beste deal? Neem dan de makkelijkste weg via iZi-Deals.nl
Beoordelingen van onze klanten
Johaira Blanken
Top verkoopster!!
W Meijers
Simon Noorda
AA Wanders
Herman Wijker
de bezorging duurde wel lang en was teleurgesteld dat er geen Nederlandse gebruiks aanwijzing bij was had beter gemeld kunnen worden
Tini Dietz
Ben heel blij met mijn centrifuge , precies wat ik er van verwachtte . De chauffeur was heel vriendelijk
P.L.C. Sauer
Geen contact gehad en ook geen verdere informatie!! Zelf op moeten zoeken!
h luiijten
Mathijs Arets
De bestelling voldoet aan de verwachting, DAB - FM - bluetooth de bediening is oké
Je hebt de mogelijkheid om binnen 30 dagen na je bestelling de producten GRATIS* te retourneren.
Als je een product wilt retourneren kan je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Alleen met behulp van deze retourinstructie kan je het pakket GRATIS* aan ons retourneren.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaande mailadres en telefoonnummer.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden teruggestuurd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt.
- Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terug stuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan de retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
* Een standaard pakket kan GRATIS worden geretourneerd (lichter dan 20 kilo en kleiner dan 175x78x58 cm). Voor zendingen met afwijkende afmeting en/of gewicht moet je rekening houden met de volgende retourkosten:
- zending zwaarder dan 30 kilo: €25,-
- zending groter dan 175x78x58 cm: €25,-
De pakketten met afwijkende afmetingen en/of gewicht worden netjes bij je opgehaald (omdat deze niet kunnen worden verstuurd met een reguliere bezorgdienst). Vraag ons gerust naar de voorwaarden.
KLACHTENBEHANDELING
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.