Joris Hazeleger
Alleen maar l9f. Volgende dag in huis en bezorger was geweldig met de Beste tracking die ik tot nu toe heb meegemaakt en ook nog eens een electrische auto. Product en verpakking in top staat en ook nog eens een hele goede prijs.
Alleen maar l9f. Volgende dag in huis en bezorger was geweldig met de Beste tracking die ik tot nu toe heb meegemaakt en ook nog eens een electrische auto. Product en verpakking in top staat en ook nog eens een hele goede prijs.
Alles is 100% correct verlopen.
Bedankt voor de 5-sterren review :-)
Artikel prima en correct afgeleverd
Bedankt voor de 5-sterren review :-)
Het product geeft een geluid van doorbranden Het terug sturen is moeilijk
Heb het snel via blokker kunnen bestellen en het werd supersnel bij mij thuis geleverd. Geweldige service.
Bedankt voor de 5-sterren review :-)
Mooie duidelijje wandklok voor ren slechrzienfe nan van 95 jaar. Is er blij mre.
Bedankt voor de 5-sterren review :-)
Werkt perfect, zou het aan bevelen .
Bedankt voor de 5-sterren review :-)
Nergens problemen mee gehad
Bedankt voor de 5-sterren review :-)
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.
Je kunt via deze link je retourzending aanmelden: Klik hier om je retourzending aan te melden.