Quality-Shops
Contactinformatie
Over Quality-Shops
Beoordelingen van onze klanten
Albertus Oosterman
Ad Sebregts
Oktay Albayrak
Mooie, degelijke fiets. Echter alles wat je moet aandraaien heeft een andere maat. Je moet wel zelf de juiste sleutels en inbussleutels hebben. Levering staat 1 werkdag maar bij mij duurde het 3 werkdagen.
Reactie van Quality-Shops
Goedemorgen, Bedankt voor jouw review. Hopelijk is de montage van de fiets intussen gelukt. Als we je nog ergens mee kunnen helpen vernemen wij dat uiteraard graag. Ik wens je veel plezier met de bestelling en een fijne dag! Met vriendelijke groet, Quality Shops
Johan Bosma
Product is goed. Levering snel en netjes. Alleen maar plus punten. Geen min punten.
rogier v d weijer
Product is perfect, maar werd enkele dagen later pas geleverd. Levertijd zou zijn 24 uur. 2 x telefonisch contact opgenomen. Telefoon werd niet beantwoord. Contact opgenomen met Blokker. Zij kregen ook geen contact. Daarna werd product toch geleverd.
Valerijs Cerenkovs
Jappie Zijlstra
Niet tevreden , de Shimano - Nexus 7 versnelling niet goed. het knapt en kraakt en trapt door . staat op website dat hij rijklaar is maar is niet zo.
George Fazakas
Heel goeie Rugzak. Dankjewel.
Fred Bunskoek
Aflevering wordt later dan aangegeven en product wordt stuk geleverd
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.