Je hebt de mogelijkheid om binnen 30 dagen na je bestelling de producten GRATIS te retourneren.
- Een artikel gekocht bij Sierkussen.nl kan niet geretourneerd worden in een Blokker winkel.
- Een artikel gekocht bij Sierkussen.nl moet worden teruggestuurd naar Sierkussen.nl, dus niet naar Blokker.
- Kijk of in het pakket de retourinstructies zijn bijgevoegd en volg deze op.
- Indien er in het pakket geen pakbon of retourinstructies zijn bijgevoegd neem je contact op met de klantenservice van Sierkussen.nl.
Telefoonnummer: +31(0)492-780087
Email: info@sierkussen.nl
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet Pakbon / Retourformulier toe te voegen.
- Bewaar het verzendbewijs altijd goed.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- Indien het artikel onbeschadigd en ongebruikt wordt ontvangen door de verkooppartner zal binnen 14 dagen het aankoopbedrag door Blokker.nl worden terugbetaald.
- Lees meer: https://www.sierkussen.nl/Retouren
BELANGRIJK OM TE WETEN:
Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot Sierkussen.nl. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over Sierkussen.nl zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.