Isabella Vermeulen
Een week geleden en nog niets ontvangen of gehoord
Een week geleden en nog niets ontvangen of gehoord
Levering verliep niet helemaal soepel, maar de verkoper heeft dit heel netjes en goed afgehandeld. We moesten er even op wachten, maar het resultaat is zeker goed!
Zeer tevreden met de hand mixer en met de snelle levering
Heeft het donderdag besteld 18jan en heeft het nog niet ontvangen heel slecht neem ook de telefoon niet op zou het niet meer beslellen daar ik het vandaag nodig heeft. Jammer
Product nog niet ontvangen. Pakket is zoek en ter compensatie bieden ze mij 30% korting op een volgende bestelling. Hier ben ik het niet mee eens. Ik heb er nu last van en wil nu gecompenseerd worden en niet weer wat moeten bestellen.
Super ervaring
Tevreden klant, snel geleverd en het product is van goede kwaliteit.
Wilde retour sturen, vraag gesteld hoe dat te doen, geen enkele reaktie, toen blokker kontakt gehad, ook niets meer vernomen, al met al hele slechte service!
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.