D Wagemaker
duidelijke omschrijving product .levering van het product volgens de mail uitgevoerd.
duidelijke omschrijving product .levering van het product volgens de mail uitgevoerd.
Kussen heel snel geleverd. Mooi!
Ik heb maar 1 deel van de bestelling ontvangen en na 1 week nog steeds geen duidelijkheid.
pakje tot op heden niet ontvangen, het lukt niet om in contact te komen met SuperGoodss
Bezorging was wat laat
Waar blijft m’n bestelling! Kan geen recensie geven als ik niets ontvang!
Mooie mand maar te groot ,, had kleinere moeten bestellen Dus geprobeerd te retourneren wacht nog altijd op gegevens omdat te doen Helaas contact met bedrijf gaat niet erg soepel Mijn advies doe bij de bestelling retour formulier
Na 4 dagen een verkeerde kleur schort geleverd. .we hadden een lichte groene besteld maar kregen een licht bruine. Jammer van de tijd van bezorgen. 4 dagen. Vele groeten
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.