Ben Postma
Mooi bankje
Mooi bankje
Inferieure kwaliteit toiletbril die beschadigd aankwam en bovendien een onderdeel miste. Levertijd was lang. Retourbeleid was moeilijk te achterhalen: ik heb met Blokker moeten bellen om daar achter te komen. Door hen werd ik uitstekend geholpen.
Duidelijke omschrijving van het product, eenvoudig bestellen en betalen. Bezorgdienst (DPD) maakte er echter een potje van door afleveradres onjuist over te nemen, waardoor pakket op het verkeerde adres geleverd werd.
Een mooi ligbed die netjes bezorgd werd dus wij zijn zeer tevreden
Nette afhandeling en prima product
Tecktake heeft de verkeerde postbedrijf , moet post. Nl gaan nemen
Mijn eerste ervaring met tectake was in alle opzichten positief.
Vlotte verzending en gedetailleerde track and trace.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.