Ceyhun Yilmaz
De informatie over het product is tegenstrijdig op de site. In de beschrijving staan andere afmetingen dan op de afbeelding wat het best confusing maakte, aangezien ik niet weet welke klopt.
De informatie over het product is tegenstrijdig op de site. In de beschrijving staan andere afmetingen dan op de afbeelding wat het best confusing maakte, aangezien ik niet weet welke klopt.
Er moet nog 1 kast komen , er werd wel gezegd dat het waarschijnlijk in etappes verstuurd zou worden. Het mail contact is netjes en meedenkend De prijs kwaliteit is slecht , met deuken geleverd , geperst hout
Bezorger was op tijd en had het bij de deur neergezet, wel uit het zicht. Was ik niet helemaal blij mee, maar het was wel goed gegaan. Het is een strandkar (zand!) met harde wielen, oppassen dus als je ook over een verhard pad met steenpuin rijdt.
Waarschijnlijk vergeten te verzenden. Pas na telefonisch contact is het product verzonden. Foutje !? Met het bezorgbedrijf afgesproken afleveren voor de deur. Ik woon 5 hoog en het pakket was op de begane grond in de entree neergelegd zonder briefje
Niet compleet zonder aansluiting met fiets
Beste Zara, Wij als team van ons bedrijf WES vinden het erg jammer dat u een negatieve beoordeling heeft geplaatst omdat de aansluiting van de fietskar met de fiets niet is meegeleverd. Wij willen dat iedere klant uiteindelijk tevreden is en werken daar iedere dag met zijn allen hard voor en doen onze uiterste best! Waar gewerkt wordt kunnen fouten worden gemaakt maar graag willen wij deze dan ook oplossen/corrigeren. In ons systeem kunnen wij geen correspondentie vinden met u over het missende onderdeel in de verpakking anders hadden wij u het ontbrekende onderdeel natuurlijk na kunnen sturen. Met vriendelijke groet, Team WES
Wes Retail maakt schijnbaar gebruik van DPD als bezorgdienst, die hebben er echt een potje van gemaakt. Ze hebben zonder pardon mijn huisnr aangepast, na bellen zou het bij een afhaalpunt worden geleverd maar stond het in de regen bij de buren.
Geen minpunten
Na bestellen, volgende dag in huis, dat is een snelle levering.
Top en snel!
Binnen 1 dag geleverd. Super!
Je hebt de mogelijkheid om binnen 30 dagen na je bestelling de producten GRATIS te retourneren.
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.