klantenservice
voor al je vragen
vragen over
betalen
Hoe kan ik betalen?
Je kunt betalen via:
- iDeal: Veilig en snel met je eigen bank.
- Creditcard: Gebruik American Express of Mastercard.
- PayPal: Gemakkelijk en veilg met je PayPal account.
- Klarna: Betaal achteraf nadat je je bestelling hebt ontvangen.
- Blokker cadeaukaart: Geldig op het gehele assortiment.
- Huis & Tuin cadeaukaart: Inwisselbaar voor huis- en tuinproducten.
- Douwe Egberts spaarprogramma: Verzilver je punten voor kortingen op het Douwe Egberts assortiment.
Waar kan ik afrekenen met de Blokker cadeaukaart?
Gebruik de Blokker cadeaukaart zowel online op www.blokker.nl als in al onze winkels. De kaart is 3 jaar geldig en niet inwisselbaar voor contant geld.
Hoe kan ik online betalen met de Blokker cadeaukaart?
Om online met een Blokker cadeaukaart te betalen, selecteer 'Cadeaukaart' in het betaalscherm en voer zowel het 19-cijferige kaartnummer als de 4-cijferige veiligheidscode in. Bij onvoldoende saldo, kun je bijbetalen met iDeal of creditcard.
Wat is het saldo van mijn Blokker cadeaukaart?
Controleer het saldo van je Blokker cadeaukaart via de online saldo checker of vraag het aan de kassamedewerker.
Wat is het saldo van mijn Huis & Tuin cadeaukaart?
Controleer het saldo van je Huis & Tuin cadeaukaart hier online.
Wat moet ik doen als mijn betaling mislukt is?
Als een betaling niet is afgeschreven, plaats de bestelling dan opnieuw. Bij afgeschreven betalingen zonder orderbevestiging, neem contact op met de klantenservice. Bij mislukte PayPal of creditcard betalingen, controleer de gegevens en probeer opnieuw of kies een andere betaalmethode.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Je kunt je facturen vinden in je persoonlijke Blokker account of je ontvangt ze per e-mail nadat je een bestelling hebt geplaatst. De BTW wordt apart vermeld, behalve bij bestellingen van externe verkooppartners.
Kan ik achteraf betalen?
Betalen met Klarna
Wanneer je jouw bestelling liever pas betaalt nadat je de bestelling hebt ontvangen, kun je gebruik maken van Klarna. Op het moment dat je ervoor kiest om je bestelling 30 dagen achteraf te betalen, ontvang je van Klarna een aparte factuur. Deze ontvang je op het moment dat de bestelling is verstuurd, meestal zo’n twee dagen nadat je de e-mailbevestiging van je aankoop hebt ontvangen. De factuur ontvang je via e-mail of in de Klarna app.
Je kunt er ook voor kiezen om een bestelling in 3 delen te betalen, deze optie is beschikbaar bij een bestelling vanaf 35 euro tot 4000 euro. Je kunt dan in drie renteloze termijnen je bestelling afbetalen.
Bij het gebruik maken van Klarna verwerkt Klarna je persoonsgegevens om de betaling van je bestelling af te kunnen ronden. De limiet van een Klarna betaling wordt bepaald door een persoonsgebonden limiet, de hoogte hiervan wordt bepaald door Klarna. Bij klanten die eerder gebruik hebben gemaakt van Klarna is dit op basis van je betaalgedrag. Heb je vragen over de voorwaarden en het privacy beleid van Klarna? Klik dan hier voor meer informatie.
Voor alle betalingen via het Klarna-systeem gelden de algemene betalingsvoorwaarden van Klarna, handelende onder de naam Klarna Bank AB (publ). Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, KVK nummer 50315250.
De Besloten Vennootschap met gewone structuur Blokker B.V., Van der Madeweg 13-15, 1114 AM Amsterdam, KvK-nummer 33147847, BTW-nummer 0043.85.032.B01, houder van de webshop www.blokker.nl, heeft haar vordering op jou overgedragen aan Klarna. Dit betekent dat je alleen nog kunt betalen op het hierboven genoemde rekeningnummer van Klarna.
LET OP: Als je nog niet aan Klarna hebt betaald op de uiterste betaaldatum genoemd in de betaalinstructies, wordt er per e-mail kosteloos een eerste herinnering gestuurd met een nieuwe betalingstermijn van 14 dagen. Bij de tweede herinnering zal Klarna € 13,50 aanmaningskosten in rekening brengen. Bij aankopen onder € 20,- wordt € 7,50 aanmaningskosten in rekening gebracht. Blijft betaling uit dan kunnen deze kosten voor bedragen tot € 2.500,- oplopen tot 15% van het factuurbedrag, met een minimum van € 40,-.