Anja Thomassen
Wel op internet zetten maar niet leverbaar, zeer slecht. Het staat er nu zelfs nog op. De Kobo Libra 2.😡
Wel op internet zetten maar niet leverbaar, zeer slecht. Het staat er nu zelfs nog op. De Kobo Libra 2.😡
In de advertentie staat toch echt ‘ wit marmer’ en niet marmerlook! Misleidend!
Maten op de blokker site kloppen niet, dus nu draai ik op voor de retour kosten, want kreeg wel een gratis label maar kan het zelf niet tillen, dus moet opgehaald worden, blokker en wohi reageren beide niet op het feit dat er een verkeerde maat staat
Kon niet beter en sneller
Heb het apparaat teruggestuurd En heb niets meer vernomen meer dan een week geleden...!
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.